پشتیبانی

ثبت سفارش

۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ژوری پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

  • جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید .
  • خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید لباس یا اکسسوری به موارد زیر توجه کنید:

  • از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
  • دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
  • از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
  • اکنون سفارش شما ثبت شده است !

پس از ثبت سفارش پیامي حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نيز قابل مشاهده خواهد بود.

از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید

۲- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

حتما باید دارای حساب کاربری باشید. برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.

شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی ژوری خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

شما می توانید:

– سریع و ساده خرید کنید.
– به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
– سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
– کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
– نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
– از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!

به خانواده ژوری خوش آمدید

پرداخت

۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز فروشگاه مد و پوشاک Jurymen.ir می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند. همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی ژوري امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت‌های اعلام‌شده در وب سایت را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر لطفا به صفحه شیوه‌های پرداخت مراجعه کنید.

شما با هر روشی که دوست دارید می‌توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می‌کنیم !

 

۲- از کدام کارت‌های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می‌توانم استفاده کنم ؟

شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

ارسال سفارش

۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.

۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی jurymen به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

یک فروشگاه آنلاین لباس می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تخويل ميدهيم اما ميتوانيد به صورت حضوري هم كالا را دريافت نماييد.

خدمات پس از فروش

۱- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

شما ٣ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ٣ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحويل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس ژوري وجود ندارد.

۲- آیا می توان همه کالا ها را در مدت ٣ روز بازگرداند؟

خیر، در فروشگاه اينترنتي ژوري فقط امكان تعويض البسه وجود دارد ، اكسسوري ، عينك ، كروات ، كمربند و ساعت جز اقلام قطعي خريد هستند

ژوري ؛ فقط کالای با كيفيت

ژوري كيفيت همۀ کالاهایش را تضمین می‌کند. از آنجا که ژوري برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های حرفه اي و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند کالاهایی را که بدون هیچگونه دخل و تصرفی از مجاری قانونی وارد کشور شده است، از ژوري خریداری می‌کنند.

ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند

رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ژوري بوده است و ژوري در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، ژوري ٣ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از ٣ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.

– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.


اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ژوري بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کدام کالاها قابل تعویض نیستند؟

– زیورآلات و اکسسوری ها مانند عينك ، دستبند ، كلاه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض سلیقه ای ندارند.
– لباس های زیر به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.

وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟

– عطر و ادکلن ها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض هستند.
– انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.
– انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل تعویض هستند.
– پوشیدنیهای پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن ، پذیرفته خواهند شد.
– محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.

حریم خصوصی

ژوري ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تلفن نياز است، از آنجا که کلیه فعالیت‌های سايت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد ، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرسها و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس و تلفن‌ مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ژوري جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و ژوري تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. همچنین ژوري ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه ژوري را در پروفایل خود لغو کنند.